Svetainės veikimas priklauso ir nuo įrenginio (kompiuterio, telefono ar planšetės), ne kiekvienas įrenginys turi reikiamus parametrus naršyti svetainėje, sunkumų gali kilti naršant su senesnio modelio įrenginiais.
Jei svetainė iki šiol veikė, o dabar ne, ar neveikia konkreti funkcija, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
•
Patikrink interneto ryšį.
Patikrink, ar tavo įrenginys prisijungęs prie interneto. Jei naudojiesi Wi-Fi, pabandyk perjungti į mobilųjį ryšį ir atvirkščiai.
•
Atsijunk ir prisijunk prie anketos.
•
Išvalyk naršyklės talpyklą ir slapukus.
Naršyklėje atidaryk nustatymus, pasirink "Privatumas" arba "Istorija" ir pasirink "Išvalyti talpyklą ir slapukus".
•
Atnaujink naršyklę.
Eik į naršyklės nustatymus ir patikrink, ar yra galimybė atnaujinti naršyklę į naujausią versiją.
•
Išbandyk kitą naršyklę.
Pabandyk atidaryti svetainę kitoje naršyklėje, pvz., Chrome, Safari arba Firefox.
•
Iš naujo paleisk įrenginį.
Jeigu nei vienas iš šių veiksmų nepadėjo, susisiek su mumis el. paštu
pazintys@dr.lt arba
parašyk žinutę. Nepamiršk nurodyti, kokį įrenginį ir naršyklę naudoji bei kokią problemą pastebėjai.